Una excavació arqueològica sense la memòria científica és com un forat de furtiu. ⁉️I per què? Fem una mica de divulgació d’aquest treball poc visible i que es fa principalment quan s’acaba el treball arqueològic de camp: 1️⃣ Perquè la
Una excavació arqueològica sense la memòria científica és com un forat de furtiu


